Friday, August 8, 2008

MESYT KHAS PU3 MSIA DAN TAKLIMAT BY EZAM 7/8/08 .





Semalam saya ke Putrajaya mesyuarat khas Puteri Malaysia membincangkan tentang Pilihanraya Kecil bagi Parlimen Permatang Pauh.Kak Mehtab bagi taklimat on Permatang Pauh punya data.Che' Na kpu3 Permatang Pauh juga turut hadir . Atas sebab dan faktor keselamatan, Puteri Msia dinasihatkan supaya berhati-hati dalam apa juga tindakan. Pilihanraya 2004 dulu dah menyaksikan aksi ganas penyokong PKR.. sampai dibakarnya BILIK GERAKAN BN.Kita cubalah yang terbaik bagi memenangi hati pengundi Permatang Pauh.

Mesyuarat kami selepas itu turut dihadiri oleh Sdra Ezam yang slps tu memberi taklimat sedikit mengenai politik semasa. Gosh!!!Bro Ezam.... Akhirnya dapat juga saya bagitau Ezam yang 10thn dulu... saya menampal gambarnya di dinding bilik saya di UKM (yelah sewaktu saya menjadi apart of family pembangkang...) sekarang tidak lagi. Banyak yang disampaikan. Begitu juga, banyak soalan2 yang ditanya sahabat2 exco.Yelah, bersama-sama lah kita berjuang. Menegakkan kebenaran...Orang nak kata apa...katalah. Yang penting kita tahu apa yang kita lakukan........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...