Wednesday, August 6, 2008

AIK YB NURUL IZZAH...DAH LAIN LAK CARA CAKAP.....- Ref Wilayahkini.blogspot.com

Lembah Pantai -- " Saya tidak boleh puaskan hati semua orang tetapi saya akan cuba melayan semua permintaan yang ada dalam jadual saya" begitulah reaksi daripada Ahli Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar Ibrahim ketika diminta mengulas mengenai rungutan masyarakat di Bangsar yang kecewa denganya kerana tidak " turun padang".

Kata Nurul Izzah: I cannot please everybody... Sementara itu Wilayahkini difahamkan beberapa penduduk di Lembah Pantai pula sudah bosan dengan sikapnya tetapi ada pula yang berkata , Nurul masih muda dan baru lagi. Apapun, perkembangan terkini di Parlimen Lembah Pantai menyaksikan beberapa perkara yang menarik antara BN dan PKR selepas PRU ke 12. Ramai sudah mula menilai keberkesanan PKR di Lembah Pantai.Ada pula yang berkata " kita miss Shahrizat di Lembah Pantai " !

MES: huuhuu....Yelah... Masa belum bergelar YB, bolehlah kutuk dan mengata orang lain yang jadi YB Palimen (BN ) masa tu.(Kak ijat) ...hmm...la ni bila dah terkena batang hidung sendiri.... camana lagi YB nak bersilat?dont deny...and dont put so much excuses!!Yb kenalah hadap dan buat kerjalah... jangan pandai cakap..cakap....cakap...dan chakap.......Jangan Bikin malu YB dari kalangan pemimpin wanita muda.....

4 comments:

pemerhati sepi said...

Sekurang-kurangnya dia dah gelar yb..
ko tuh MAS ERMIEYATI BTE HJ SAMSUDIN masih ditahap pencacai aparraaa...

ecah said...

Awat mas jelus ka? YB Izzah nampak ayu dan suci lagi tak yah pakai pemutih muka. Jgn la dok dengki kat dia. Banding dgn sharizat nampaklah terlebihnya kesopanan dan kesusilaan Izzah lg. Bukan nak bodek2 tapi realiti cik na... Tgk muka cek mas jauh lagi lah bezanya. Pakai NV ke @ fair n lovely. Jgn marah nanti kena jual.
Yang benarnya kita cuba perbaiki diri kita sebelum kita mlihat kelemahan orang. Kita pun bnyk kurangnya. Jaga diri sendiri na.

Notty D said...

Kita biasanya akan tersedar bahawa sesuatu yang pernah kita miliki itu amat berharga setelah kita kehilangannya...dan akan timbul secebis kesesalan di atas kealpaan kita itu...ini kerana kita sering memandang ringan dan acuh tak acuh dengan apa yang berlaku di sekeliling kita...Semoga penduduk di Permatang Pauh lebih matang untuk menilai di antara emas dan permata....Oleh itu jangan dikaburi pandangan anda oleh kegemerlapan permata kerana walau seindah mana pun permata itu ianya tidak laku digadai jika anda di dalam kesempitan...emas lebih berharga...hehhehe...biarkan jauhari dengan manikamnya...kerana orang yang arif akan mengenali Arif Shah...hehehe...kesimpulannya... anda adalah seorang yang bijak dan arif jika anda mengenali dan bersama dengan Arif Shah...hehehe...Wassalam...

Anonymous said...

otak hampa nk kutuk2 awek aku....nurul izzahhh selamat berjuang....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...