Sunday, August 24, 2008

ANCAMAN BOM DI BLK GERAKAN PUTERI BN. sABOTAJ BAB 2?

saya kini berada di balai polis Kubang Semang , Permatang Pauh[ Sedang menunggu YB Dato Noraini membuat laporan polis bersama naib kpum dan keteua penerangan PU3 Msia, Dato Sha. ini semua berkenaan dgn hal ancaman bom yg kami terima di Bilik Gerakan PU3 BN. ntahlaa...saya pun tak faham dan tak terpikir yg sampai ke tahap ini manusia yg allah kurnia akal utk berfikir bertindak sejauh ini. jangan ingat kami gentar atau takut... Ini semua tak lemahkan semangat juang yg dah sebati dalam jiwa PU3 kami. Ntah laaa jam dah pun tunjukkan pukul 3.55am. Waktu ini kami sepatutnya sdg berehat setelah seharian berhempas pulas berkempen siang td.

Saya akan postkan gambar nnt. Ni saya pinjam telefon Dato Sha. Bateri saya dah kaput. Bengang bila memikirkan muka2 mamat Penyokong PKR yg mamandang dan gelak sinis. apa? Ingat benda ni main2 ke? Saya tadi agak tercabar juga bila ramai Pihak penyokong PKR dok menyibuk di hadapan jalan bertentangan dgn bilik Gerakan BN kami. Ntah apa lagi dalam kepala dan akal mereka yang panjang itu utk mereka gunakan sebagai jalan utk menutup kslhan mereka... Buatlah helah dan pelbagai alasan.... Yg pasti, seperti mana kata Dato Ket PU3 Msia,ini tidak akan sekali2 melemahkan semangat PU3 kami...

ya Dato KPUM, saya setuju.... Kami akan terus berusaha keras hingga ke hari mengundi dengan cara PU3 kami yg gunakan slogan 'Gegar Prihatin'. to all my gals n pu3 out there, anggap ini sbgai satu cabaran... pembangkang mengganggap PU3 BN ini sebgai ancaman kpda mereka....jaga tingkah laku.... Jaga diri....ok

Adios wsalam...

5 comments:

Anonymous said...

Nak kencing pun agak2lah kak oooi ...sewa tanah tak bayar...tokeh BABI pun kena halau.
Muda2 dah buat keja menipu....Adik beradik siapalah ni awal-awal lembu dah jadi penipu...!hahahahaha
Betapa Malang nya keluarga kakak ni bila mana dia seorang PENIPU.

Anonymous said...

memalukan laa.. sewa tak bayar .. kater ader bom.. bodoh piang..

emy said...

Terror lah hang....ayat kedua-dua anonymous ni ayat mengaku...
mmg betulah tuh u all yang buat..huhu..
kalau iye benar pun...
1) mana u all tahu pasal bab sewa?
2) tuan tanah tuh memang saja taknak duit sewa kut, sebab agaknya dah diracuni oleh you all supaya jangan terima / mintak duit sewa..
3) akhirnya perhatian dibuat oleh pihak tertentu / ke korang? yang saja atau sengaja utk menarik perhatian perhatian orang ramai pada bilik gerakan pu3 msia..

macam-macam strategi Malaysia..believed me inilah budaya samseng yang ditunjukkan oleh PAk Anwar...
ntahlaaa apa nak jadi dengan Malaysia..

pemudaPASpaka said...

terima kasih utk penulisan ini.... tp saya rasa ia tipu.sbb byk sgt kebetulannya.cuba selidik pucuk pimpinan anda.... salam dr timur.peace all

pemudaPASpaka said...

samseng?yang kena tembak kt TRG tu samseng ka??

ni haa samseng--> http://1.bp.blogspot.com/_MbJBcNzb64o/SKr7lF0IZ0I/AAAAAAAAACw/WjPmJtFLTKA/s320/BNmeliwat.jpg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...