Showing posts with label persidangan. Show all posts
Showing posts with label persidangan. Show all posts

Saturday, June 19, 2010

4 hari campur 1 hari tu....=?

hari ni dah masuk hari ke-4 aku kat hospital..,nasib baik la adaa peneman "Lappy" ni... kalau tidak.., comfirmed kekejangan dan kebosanan aku tahap maksima..Lappy aku ni baru je tau beli (eh takde lah baru..awal bulan lepas, kira barulah tu..) .... semata-mata sebab....wopss... haa itu akan aku ceritakan nanti kenapa aku beli laptop baru.. wokey? Kasik can lah aku ceritakan pengalaman aku kat hospital ni..

4Hari ?pheh.... bayangkan dari hari Selasa..ni dah hari Jumaat..ada ke Doctor masa check aku tadi dia kata "i think u still need a rest and can go back home on Sunday". "alamak! " terus aku aku bagitau doctor aku x boleh lama dah..ini pun dah trlalu lama bagi aku dok kat hospital ni.
Esok aku kena keluar jugak dari hospital yang berbahagia ini sebab petang jam 2pm aku nak merasmikan Mesyuarat Perwakilan Puteri Umno Bahagian Bukit Bintang. Lagipun kesihatan pun dah berada pada tahap yang memuaskan..alhamdulillah..Jadi, mahu tak mahu...esok menjelang jam 10am aku dah kena keluar dari hospital untuk mmbolehkan aku sempat balik rumah tukar pakaian yang sesuai.. dan teerus ke sana..
Ini semua demi janji yang telah terbina (ewaahhh) antara aku dengan kpu3 Bukit Bintang MasMirra,...Habis je rasmi terus nak pulang ke Melaka, bagi majlis Penutupan Sukma.(bestnyerrrrrrr)
Oklah, jam pun dah hampir nak ke pukul 1am..sebebnarnya aku mula menulis dari jam 8.53pm..tapi disebabkan ada tetamu yang tidak diduga yang datang (tenkiu friends...) maka msa menulis ni pun panjang...

Semoga hari ini..(19hb.Jun2010) akan mnjadi hari yang baik dan ceria buat anda semua..
"Jangan Lupa Saksikan Pntupan Sukan Malaysia yang ke13 di Stadium Hang Jebat Malam nanti..."



Sunday, October 12, 2008

SELESAI SUDAH PERSIDANGAN MESYUARAT PERWAKILAN PUTERI MASJID TANAH.





Alhamdulillah puteri umno masjìd tanah telah selesai mesyuart dengan lancar dan baik sekali. Perubahan baik yang paling ketara adalah di kalangan para perwakilan sudah ramai yang berani bersuara,melontarkan pandangan.kupasan idea dan pandangan mereka juga amat baik dan mendapat pujian. Apapun, saya ingin ucapkan ucapan penghargaan kepada semua ajk yang telah banyak membantu. Selamat berjuang!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...