Monday, August 25, 2008

KURANG 24 JAM SAHAJA UNTUK MEMBUANG UNDI DI PARLIMEN PERMATANG PAUH

Kurang dari 24 jam sahaja lagi kita akan bersama-sama terus memberikan komitmen yang padu kepada semua pengundi Parlimen Permatang Pauh. Sama-samalah kita pastikan kita akan dapat menngeluarkan semua pengundi agar mereka dapat menjalankan tugas dan tanggungjawab yang murni kepada Parlimen Permatang PAuh ini. Pastikan mereka keluar. Bantu dan permudahkanlah mereka untuk ke tempat mengundi esok...

Pagi2 tadi saya dah dapat sms dari sahabat-sahabat tentang peringatan yang diterima untuk menjaga Jentera BN Masing-masing. Kita khuatiri banyak perkara yang tidak diingi berlaku...Supaya menjaga keselamatan dan juga disiplin jentera.. Saya pun fowardkan kpd sahabat2 PU3 dan juga sahabat PKR saya.

Kmdn... saya terima sms yang di"foward"kan kepada saya dari sahabat PKR saya. Sempat diselitkan.."apa u all ingat..pemimpin u all je ke yang ada memberikan pesanan begitu?..saya terima lebih kurang sama juga..pemimpin PKR pun mengingatkan anak buah dan jentera supaya berdisiplin dan menjaga keselmatan jentera masing2.."

Hm... baguslah kalau begitu...barulah dikatakan kita sebagai pemimpin ni menjaga kepentingan/ kleselamtan anak buah dan orang ramai...Kita tidak mahu sebarang kejadian yang tidak diingini sewaktu dalam tempojh 24jam ni...

To all...jaga diri, jangan Lupa diri...dan banyak2 bwak bersabar..( termasuk saya mengingatkan diri saya sendiri..).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...