Showing posts with label sms. Show all posts
Showing posts with label sms. Show all posts

Friday, December 16, 2011

TERIMA KASIH KERAJAAN MALAYSIA!!!



  • Hari ni aku cadang nak bawak baby Hasif untuk suntik Hepatitis dan cukup sebulan kan... 
  • JAdinya aku bawak le kat klinik Desa kat Ramuan China Besar ni.. adalah dalam 5 minit dari rumah Mak aku ni kalau naik kereta.
  • sampai2 jek aku tengok Sister MOna ( nama betul dia RAmona...phewittt macam artisss u...!!) sorang je yang bertugas. Yg lagi sorang bertugas juga, tapi ke rumah pesakit... walaupun sorang..hebat MOna ni, jalankan tugas dengan dedikasi...
  • ala Auntie MOna ni x tayang muka pulak.... Ceh aku pulak macam tengah kontrol2 macho laa..padahal seriau nak nengok anak kena cucuk... xde der aku nak nengok.. aku paling muka laaa ( x sanggup akaq nyah..)


abang-abang dia pulak dapat la sebotol ubat cacing..(hihihih....) kena habiskan sebotol tu jugak..Hakim kata best, macam ubat batuk... (iyer tak iyer je Hakim ni..tapi iyerlah tu kut , tengok steady je muka dua orang ni kan...)

  •  puas hati sungguh kat klinik desa ni... merangkap klinik yang dibina oleh kerajaan Malaysia untuk menunjukkan keprihatinan dan berkebajikannya... FREE SEMUA dari segi servis dan juga ubat-ubatan..
  • Layanan pun kelassss ......mesra dan murah dengan senyuman!!! walhal dalam aku datang tu..ada lagi pelawat2, pesakit dalam 7 orang... (steady je bertugas sorang...)
  • bersyukur aku kerana dapat kerajaan BN yang memerintah Malaysia ni..Tq Allah...dapat aku merasai nikmatmu..
*******

wachaaa....
(sila buat ala-ala gaya Hafiy buat ye..) 

dari klinik Cik Hubby lak belanja minum kat tepi pantai...
aku xmo sebab aku kan tengah pantang...
(hehehe nampak nau menipu!!!)
 aku apa lagi yabedabedu lah
!!!!
 (again...engkau langgar pantang EMY!! siap ke tepi pantai ye..)

hakim owh hakim....

HAIQAL? tengok tu..bersepah......isk isk isk....nanti basuh mulut ye nak...

gaya Baby Hafiy yang macho...

wachaaa again!!!!

 Pls say cisssss....eh! cheeseee!!!!!!!!!......



psst psst
i sms hubby after he left out for work:"hubby thnx aaa for the lovely time we spent  ptg tadi..., really appct that.."

then he replied: "ok by, terharu pulak dengar awak cakap macam tu.."

(ngeee...boleh lak macam tu...lebiulah!!!)

Friday, August 8, 2008

Kan dah Kata......

I just got sms from 31218828849... (mana punya no ni?anyone knows?)
TAK TAU SAPA HANTAR re: BAR COUNCIL.
tapi apapun bunyinya macam ramai tak seronok bila mana Majlis Peguam akan teruskan Forum tu.
SMS yang saya dapat:
"WALAUPUN DIBANTAH, majlis peguam akan tetap adakan forum "Memeluk Islam", wahai UAMAT ISLAM , mari kita buat bantahan beramai-ramai esok (sabtu 9/8) jam 8.00pagi di bangunan BAR COUNCIL ( dekat Dataran MerdekA, kl)MARUAH ISLAM DICABAR!!!...SEBARKAN .

Saya masih mengharapkan hingga ke saat ini agar Majlis Peguam tak meneruskannya.... bila perkara seumpama ini berlaku, rasa tak seronok..sedih pun ada..ntahlah... WALLAHUALAM....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...