walaupun majlis dah berjalan..tapi saja je upload gambar nak share dengan shbt2 semua....
| uda(my adik bongsu) pun tolong hias skali.... |
| bunga manggar ni jaga elok2...penat kami kumpul duit beli ni....... |
| tadaaaaaaa......... dapat baju lagi...kaler oren tu......... (sori abang long.. ini baju untuk registered members jaa.....hihihhi ) |
| bakal belia SOKBA yang pun sama2 membantu... menceriakan suasana menghias lori.. (esoknya nak dikhatankan......hmmmm) |
| apo kono ekau jang........... |
to all my jawatankuasa belia cawangan SOKBA yang telah bertungkus lumus membantu membuat persiapan ni kak emy ucapkan terima kasih byk2... BERGERAK!!!!!

.jpg)
.jpg)