Monday, August 18, 2008

GAMBAR MANGSA PUTERI UMNO YANG DIKASARI SEWAKTU PENAMAAN CALON PERMATANG PAUH

Berikut adalah gambar yang saya dapat dari www.masterdedah.com , mangsa adalah seorang ahli Puteri UMNO bernama Rohana. Dari gambarnya saya melihat agak teruk juga beliau dikasari.Bila saya tunjukkan gambar ini kepada suami saya dia kata " eh! ini betul kuat ditarik bajunya.."(hanya sekadar pandangan seorang suami saya yang dulu juga bekas wartawan di NSTP).







Buat sahabat-sahabat jentera dan kawan2 PUteri dan An-Nisa @ lebih senanglah..macam ni kepada semua sahabat-sahabat saya dari kalangan kaum HAWA, yang datang untuk membantu di Permatang PAuh, saya nasihatkan anda semua supaya:-



1) Jangan jalan berseorangan...Jalan dalan berkumpulan.

2) Pastikan juga hp anda ada no telefon Polis dan juga apa jua no telefon Pihak Keselamatan.Dan Juga No.Tel.Bilik Gerakan(Tapi yang paling penting...HP kena lah ada kredit..camana nak telefon kalau telefon masuk air).

3) Belajar Menjerit dan menendang dengan tepat..(saya boleh ajar..saya ada Black Belt kaler Biru huhuhh)ala...boleh lah ajau sikit-sikit...Tapi kalau you all nak lebih ilmu bab ni kena tanya MAntan Ketua Puteri UMNO "Dato AZA"..haa..dia memang terror..huhuh..Tapi you all kalau boleh janganlah tunjuk berani bila mereka provoke.Orang PKR suka benar provoke kaum lemah macam kita ni.

4) Pakai baju yang sopan. Tapi kalau boleh pakai seluar supaya senang lari.

5) Kalau apa-pun yang berlaku...jangan lupa buat laporan POLIS. AMbik gambar. Kena ada Bukti Beb...


susah kita nak berhadapan dgn PKR ni..they r very good in propaganda. ada kawan saya sms saya PKR ni katanya PKR ="PARTI KUAT RABA" . saya tersenyum je bila dapat sms ni..tak tau nak setuju ke tak..diam jelah kan..

Gals out there..take care of urself.. Ingat tau pesanan penaja kat atas tadi...
Kita hanya mampu sekadar memberi nasihat dan peringatan...(uish..takutnyer ...)

13 comments:

Anonymous said...

Puteri UMNO Bakri di cabul oleh orang kuat Calon BN sendiri ketika sedang berkempen
Oleh Mawar Berduri

Saya sebagai ahli puteri di Bakri merasa begitu tertekan sekarang atas apa yang berlaku kepada salah seoarang ahli kami semasa sedang berkempen untuk Kamaruddin Suratman Calon BN Dun Sg Abong, Parlimen Bakri Johor.

Harapkan pagar, pagar yang makan padi. Itulah yang berlaku kepada ahli puteri yang bernama Saadah kerana telah di CABUL kehormatan oleh orang kuat calon sendiri yang bernama Abas di dalam kereta semasa dalam perjalanan untuk berkempen dari rumahnya di Kg Kelantan Muar ke Tmn Perdana Muar.

Kami mengharapkan supaya dalam suasana kempen Pillihanraya, Calon dapat menyelesaikan masalah ini dengan sebaiknya, malah dia pun "sama-sama naik" dan menyerahkan kepada anak buahnya untuk menyelesaikan masalah ini, sedangkan kami berhempas pulas berkempen untuknya.


KLIK UNTUK BACA DENGAN JELAS

Ingatkan Kak Anum sebagai ketua Puteri UMNO Bahagian Bakri dapatlah mempertahankan anak buahnya, malangnya Saadah telah diberi amaran supaya tidak menghebahkan ataupun membuat laporan polis. TIdak cukup setakat itu Saadah telah dituduh yang bukan-bukan seolah-olahnya dialah yang menggoda Abas pula.

Saadah juga telah dipecat dari Puteri UMNO dan namanya telah dibuang dari keahlian Puteri. Saya tidak tahu apakah lagi yang akan berlaku selepas ini. Siapakah lagi yang dapat membela nasib kami sekiranya perkara seperti ini berlaku kepada kami hanya semata-mata mahu menyelamatkan maruah seseoarng individu.

Kami ingin menekankan disini bahawa ahli Puteri masih lagi mempunyai maruah dan harga diri, bukannya menjadi alat pemuas nafsu.

Saya harapkan ahli Puteri di luar sana terutamanya di Johor agar berani memperjuangkan dan mempertahankan hak dan maruah kita. Diharapkan kepada Kak Noraini yang berada di Parlimen Parit Sulong dapatlah menjengok kat kami di sini.

Bersama ini disertakan laporan polis yang telah dibuat oleh Saadah. Saya tuliskan semula laporan yang telah dibuat Saadah untuk kita semua mudah membacanya kerana susahnya laporan ini hendak dikeluar.

Mawar Berduri
Ahli Puteri Bakri

Laporan Polis yang di taip semula :-

"Pada 27/2/2008 jam l/kurang 9 malam saya telah menaiki m/kar yang menjemput saya dirumah alamat di atas untuk pergi ke bilik gerakan umno di tmn perdana muar. Dalam kereta tersebut saya bersama 2 lagi lelaki salah seorang daripadanya bernama Abas dan dalam perjalanan ke tmn perdana Abas telah menghulur tangannya seperti mahu bersalam kepada saya yang duduk di belakang dan saya menyambut salam tangannya dan kemudian abas telah meraba-raba bahagian peha saya dan sehingga menyentuh kemaluan saya. Saya berkata kepada Abas sekiranya masih meraba saya mahu terjun dari kereta. Kemudian saya telah mengadu perkara tersebut pada Abang Dolah iaitu pemuda umno tetapi Abang Dolah beritahu supaya tidak membesarkan isu ini dan tidak menghiraukan aduan saya. Saya juga dapat tahu nama sudah tiada dalam senarai puteri umno. Ketua Puteri umno bahagian nama Anum juga ada memberi amaran supaya saya tidak beritahu perkara tersebut pada orang dan membuat laporan polis serta menuduh saya yang bukan-bukan. Saya tidak berpuashati dengan tindakan Abas yang mencabul saya. Inilah laporan saya."
Attached Images
File Type: jpg laporancabul1.jpg (94.6 KB, 911 views)

ecah said...

Puan Mas,
tak payah lah dok buat cerita. Kita tok sah la dok tambah2. Takut dapat dosa percuma. La ni kita tawakkal aje kat Allah. Tapi saya tengok sendiri geng BN bdk Mly kita gak yang dok buat isyarat lucah termasuk puteri UMNO kat Pmtg Pauh. Malu cikgu tgk aih.
Apa ka jadahnya? Kalu baca BH @ Utusan depa tak cerita aih. Kira nak habag berat sebelah la. Ni dah tgk sdri saya rasa cik puan jgnlah dok crita hak sebelah saja. Kalu dlm sej tingkatan dia kata bias atau berat sebelah. Fakta tak boleh ditrima pakai.
Maaf no. Cik ingat pesan cikgu sej.

Anonymous said...

butoh la ko umNOoo. main jubo je tau!

si lembik's said...

dalam hal ini saya harap puan emy dapat melihat dengan lebih luas...perihal petugas umno yang menyamar petugas lawan seperti memakai baju dan topi adalah satu tindakan yang tidak melambangkan yang UMNO tidak begitu cerdik berpolitik..

Saya tak mahu disebabkan hal ini puteri2 UMNO menjadi alat pemuas nafsu oleh putera2 UMNO semata2 untuk meraih sokongan dari pihak media....

salam perjuangan....Allah kurniakan akal untuk kita berfikir..berhujah demi berkongsi pandangan dan pengalaman

si lembik's said...

dalam hal ini saya harap puan emy dapat melihat dengan lebih luas...perihal petugas umno yang menyamar petugas lawan seperti memakai baju dan topi adalah satu tindakan yang tidak melambangkan yang UMNO tidak begitu cerdik berpolitik..

Saya tak mahu disebabkan hal ini puteri2 UMNO menjadi alat pemuas nafsu oleh putera2 UMNO semata2 untuk meraih sokongan dari pihak media....

salam perjuangan....Allah kurniakan akal untuk kita berfikir..berhujah demi berkongsi pandangan dan pengalaman

Mr. Padedoh said...

Cik Eri,
teruskan usaha mu menyokong pemimpin BN dan usah ambil kira kes kes kecil, kerana saya rasa yang mamat tu tersilap placing tangannya ( tersasar dari nak bersalam) so jangan besarkan isu ini.
www.padedoh.wordpress.com

si lembik's said...

mr padedoh...

apakah yang dimaksudkan perkara kecil, ada yang encik maksudkan wanita2 yang menjadi mangsa ini perkara kecil,persoalan yang saya mahu kemukakan kepada en, bagaimana jika ia terjadi pada ister,anak,ibu,adik dan kakak encik sendiri..sama2 bermuhasabah..:-)

Anonymous said...

ni apa cerita ni? puteri umno kena cabul dengan geng sendiri? pastu siap cakap takyah nak besar2kan hal ni? apa cerita? malula tu orang tau keburukan diri sendiri. Pegidaa... cakap tak serupa bikin. lagi mau fitnah orang lain. Dalam islam mesti ada 4 orang saksi sahih kalau nak tuduh orang buat perkara2 keji yang dilarang dan dimungkari Allah.

Anonymous said...

apa punya mak bapak puteri UMNO tu.. x buat laporan polis pun.... pi la buat laporan polis pastu tunjuk kat kami... kami pemuda PKR permtang pauh akan pi cari sapa yg raba tu.. kalau bukti2 tu kukuh..insyaallah. tapi kalau sekadar provoksi elok la... hentikan.... malu org lain tgok... dah tu mempamerkan kulit @ yakni aurat wanita kepada umum diinternet.. berdosa..

Anonymous said...

to puan emy...

i nk taye la mne kesan luka kt badan (lengan) puteri you 2??
i just nmpak kesan darah kt bju...
tp kesan luka xda....
you nk tipu kami ea....??

emy said...

dear all... the picture taken from masterdedah.blogspot.com . Apapun sila baca post saya yang baru. sat je lagi nak share dgn anda semua...
tq

tedong selar said...

Saya rasa pendekatan UMNO yang perlu diubah...lagi banyak media arus perdana melaporkan berita-berita negatif tentang pihak lawan, semakin ramai orang 'menyampah' kepada media arus perdana dan pihak kerajaan. Sayang UMNO

pembunuh umno said...

aku faham kenapa orang melayu masuk umno:
sebab nya kerana:
1.wang
2.projek
3.pangkat
4.puki free
5.Btg free
6.Bebas dari segala undang2
oooi betina hang tak takut puki hang kena simbah dgn asid???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...