Sunday, August 24, 2008

Gambar insiden ancaman bom di bilik gerakan puteri BN.




7 comments:

si lembik's said...

ingat dah kena bom tadi..he he he:-)

emy said...

amboi, awak mendöakan perkara x baik tu lembik.. I was there...

si lembik's said...

ala gurau jer......xde la sampai lagu tu...any way selamat bertugas..kita tunggu sapa yang menang..he he he..:-)

bila balik Melaka ??

Anonymous said...

Saya nak promosi satu lagi blog untuk Permatang Pauh iaitu www.permatangpauh.com.my - silakan menjengah.

Anonymous said...

Puan Puteri Emy,

You rasa waktu kat Permatang Pauh ada tak You terlupa sesuatu..

Cuba fikir fikir betul betul??

Tak kan orang lain masuk bilik Gerakan Puteri mesti Orang Clans yang sama...

I bagi ingat kat You le Botol Cencaluk You...Benda tu pun kira BAHAYA juga...;-)

GanyaS

warga kilang said...

tolonglah buat fitnah byk2 lagi.. supaya cepat sikit umno padam !!!

lan karim said...

Emy,

apa la.... cencaluk pun disangka molokov koktail... lepas tu buat siaran tv lagi... buat orang gelak jer... cari idea lain la emy..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...