Friday, August 22, 2008

BILIK GERAKAN PUTERI BN DISABOTAJ?



Saya bukan nak menuduh sapa2. Tapi cuba u all bayangkan bilik Mesyuarat di Bilik gerakan Puteri BN terpaksa bergelap sejak semalam dan mtg pun diadakan berbekalkan cahaya lampu lilin.tak tahu sebab apa, hanya dalam dlm blk mesyuarat shja yg tiada elektrik. Kebetulan, hari ni saya ada di sini. Dan sempat berjumpa brader yg membaiki elektrik. Saya tanya kenapa?apa masalah? Dia maklumkan pada saya dia pun x tau bgmana wayar nuetral blh bertkr wayar. Dan itu sebabnya elektrik x function'. Aik? Mcm tu pulak. Dalam hati saya sapa pulak punya keja? Smlm siang ok je. Kena sabotaj ke? Ntahla, Wallahualam.

1 comment:

Anonymous said...

Assalamualaikum Kak Ngah,

Petugas-petugas tak bertugas ka menjaga bilik gerakan? Ntah2 dorang semua pakat pi pekena nasi kandag, tinggai kosong ja bilik gerakan.

Kalau tak cukup petugas, upahlah mana2 syarikat sekuriti mai jaga. Daripada terdedah kepada bahaya, biarlah keluag duit sikit, yang penting keselamatan haruslah di utamakan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...