Tuesday, September 30, 2008

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN.

Salam Aidilfitri,

Pertama sekali saya ingin m,engucapkan kepada teman--teman dan sahabat-sahabat yang telah mengirimkan kad ucapan selamat Hari Raya dan juga SMS. Maaf sekiranya saya tidak sempat membalas... Ada juga kad yang tidak sempat saya poskan.
Mungkin teman-teman yang lain ada sedang sibuk membeli persiapan akhir, ada juga yang sedang sibuk memasak di dapur, ada juga yang sedang dalam perjalanan pulang ke kampung...apapun yang pasti ramai juga yang masih seperti saya...dududk di pejabat. Masih Bekerja di petang hari Raya.

Apapun yang sedang kita lakukan sekarang, pastikan kita tidak lupa pada yang telah pergi.... ataupun sahabat atau saudara lama kita yang telah lama kita tidak bersua, bertanyakan khabar. INilah masa terbaik untuk kita tautkan kembali hubungan yang telah lama terlerai..walaupun cuma melalui sms..Saya baru sahaja menghantar sms kepada sahabat saya yang telah lama tak jumpa. Kami jarang bertemu, jarang berbual, walaupun kami di dalam organisasi yang sama.Tetapi antara kami seakan-akan ada batu blok yang begitu besar menghalang persahabatan kami. Saya banyak kali beralah....kali ini juga saya beralah. Saya percaya ini bukannya pertandingan. Tidak salah kita kirimkan ucapan memohon maaf...kan?

Jam dah pun menunjukkan pukul 3.09petang. Tinggal kami berlima sahaja di Pejabat Ketua Menteri ini. Punggung pun dah naik panas dengar cerita adik-beradik dah sampai di rumah, memasak lemang dan ketupat.. Hmmm saya masih di sini.. YAB Ketua Menteri Melaka kini sedang melawat bekas wakil-wakil rakyat Negeri Melaka dari rumah ke rumah dan menyampaikan sumbangan HAri Raya kepada mereka.Jangan lupa, saya bagi pihak YAB Ketua Menteri Melaka menjemput datang ke kediaman Rasmi Ketua Menteri Melaka di Ayer Keroh, Melaka jam 10pgi hingga ke 3petang esok(Hari Raya Pertama).

Buat teman-teman blogawan....
selamat hari raya saya ucapkan. Sekiranya ada terkasar bahasa dan mengecilkan hati dalam kita melontarkan apa jua pandangan, saya Minta maaf ye.

wsalam.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...