Wednesday, September 24, 2008

APA ADA PADA NOMBOR?......



Teringat saya Malam tadi..(baru sahaja 5 jam berlalu..), sewaktu Majlis Penutup Pertandingan Tilawah AlQuran UMNO Perhubungan yang berlangsung di Masjid KTIAM, Kuala Sungai BAru... Ramai yang saya jumpa...Ramai juga yang menegur....

Rata-rata menyebut nombor masing-masing....

"jangan lupa tau no #tutpuluh3...." "emy, jangan lupa tau..no.2puluh tut#...".sampaikan kedua anak saya yang ada di sana pun disuruh menghafal nombor mereka...
Saya tahu niatnya bergurau.tapi dalam maknanya...Seronok tengok gelagat masing-masing..

Apapun saya ucapkan selamat maju jaya kepada semua calon UMNO Bahagian yang akan bertanding nanti.. Bertandinglah secara sihat. Beritahu apa yang boleh anda bantu dalam usaha memulihkan kembali UMNO ini. Paling penting....komitmen kepada PARTI, haruslah dijadikan keutamaan..dan bukannya kerana ingin mengambil kesempatan sekiranya dipilih menjadi pemimpin (sekiranya terpilih laa...).

Selamat hafal nombor!!!!

2 comments:

faiezspeaks said...

Hehe, ni nomor apa ni K emy?
Anyway, sgt seram citer K emy pasal balik from KL tu... Eiii... ngeri!

Tapikan, bulan puasa setan diikat... tapi, makhluk halus yg memang ada sekeliling kita pun kira cam takde ke?

PS: Haha, ingat lagi pasal Milo-sis hahahaha! Those were days, sgt gembira kan masa tu?

Edie said...

BAgus..nombor banyak perkara nombor emy. Pak lah pun duk kelentong orang pasal nombor jugak. ingat pru12? Di melaka pun bersepah kedai nombor. Islam hdhari membenarkan perjudian? Akhbar arus perdana masih berterusan menyiarkan keputusan nombor ekor? Emy..ahli umno sekian lamanya diperbodohkan oleh pemimpin2 kayu. Mereka membukitkan harta, tetapi rakyat miskin masih melata. Di mElaka, berapa buah kereta mewah Ali ketam? Kes tanah di peringgit sudah selesai belum? Apa kisah di sebalik hotel water city? Kenapa puteri x bela ahli puteri yang begitu lama berkhidmat di PERZIM sbg staff kontrak ttp ditamatkan perkhidmatan begitu saja kerana telunjuk YB Rahman Karim? Sedangkan timbalan ketua puteri A.G si wangi tu board dirc. di PERZIM? Kenapa? Takut hilang jawatan? Berkualitikah ahli ecxo Melaka? Emy..saya marah kerana saya telah melihat banyak perkara yg pemimpin umno lakukan utk memperbodohkan ahli umno yg setia! Dan saya kesian pada mereka yg masih bertunggu bertangga pada umno sedangkan merekalah yg mencebokkan berak kencing pemimpin dungu umno..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...