Friday, June 13, 2008

PUTERI MASJID TANAH MENGORAK LANGKAH...



(Ni gambar ajk puteri MT masa makan malam ni Terapung sebelum Pilihanraya hari tu..)

Semalam selepas je pulang dari Taklimat Tataetika saya terus pulang ke Masjid Tanah. Sempat saya singgah ke Poliklinik Rakyat, jumpa doktor ambik ubat . Keadaan tekak saya yang perit dari kelmarin..Keluar dari Klinik jam 8.30pm, kemudian saya terus ke tempat yang saya telah janjikan utk saya berjumpa dengan kesemua G5 Pergerakan Puteri UMNO Bahagian saya. Semua hadir. tq beb..Marina Rasol (Naib KPU3 BHgn.), Hasnatul Adibah Hassan (S/U), Norini KAtan (Ket.Pen) dan KAmisah Sakidin (Bendahari).Banyak perkara yang dah kami bincangkan..ANtaranya:-

1)Bermain bowling antara ajk pu3 bahagian, mesyuarat Pu3 Bahagian di Menara TAming Sari pada : Tarikh: Isnin (16.6.08),

Jam 3pm- 10pm.

2. Bengkel Penulisan Blog serta majlis Perjumpaan YB Dtk Wira Abu Seman Bersama Ketua Puteri, NAib dan S/U Puteri Cawangan-Cwgn dalam Bhgn Masjid Tanah.Ini semua sebab nak mendedahkan kepada semua puteri tentang apa itu Blog.. Takkan Kpu3 sorang je yang tau blog kan.. kenalahkongsi ilmu dengan puteri-puteri semua...

TArikh: Ahad (22.6.08)

JAm: 8.30am


3. Bengkel Teknik Menjawab Soalan UPSR bagi pelajar-pelajar Parlimen MAsjid Tanah.


TArikh: Julai, 2008.

Tempat: Kompleks Al-Falak Khawarizmi, Tg Bidara. Melaka

Sasaran:100 pelajar tahun 6.


4. Persiapan Menghadapi Mesyuarat Puteri-Puteri CAwangan. Di samping membantu menyiapkan senarai nama yang boleh bermesyuarat pada tahun ini, Puteri Bhgn juga akan membantu mereka dalam mengendalikan mesyuarat tersebut. To all my gals... haaa semua dah bolehlah war-war kan kepada puteri-puteri kita yang mensyuarat cwgn akan tiba tak lama lagi. Banyak agenda Parti yang perlu dibincangkan....Bolehlah block tarikh untuk kwn2 puteri kita yang bertugas di luar Melaka... Balik kampung..jumpa mak ayah, jumpa kengkawan yang pernah kita main teng-teng bersama... lepas tuh bolehlah ke Mesyuarat ....

selamat berjuang!!!


1 comment:

Anonymous said...

TAHNIAH!!!!mcm2 ada....semoga Pu3 Masjid Tanah terus cergas aktif dibawah kepimpinan emy...Hidup Emy!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...