Tuesday, June 10, 2008

BLOG KETUA MENTERI MELAKA DIKLON?

Dear friends, saja nak berkongsi berita. Ni adalah gambar yang keluar di SINAR HARIAN pada 6/6/08 .Gambar ni sewaktu saya bersama Pegawai Unit IT Perhubungan sdra.Faisal Yunos dan PPSM Sdra Fadhil di balai polis Melaka Tengah pada 4/6/08. Faisal selaku Peg.IT telah membuat laporan polis berkenaan blog YAB Ket.Menteri Melaka yang telah disalahgunakan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab untuk memberi komen di dalam blog Tun Dr.Mahathir. iaitu di www.chedet.com . Laporan kedua pula telah dibuat pada 5/6/08 di balai Polis yang sama kerana terdapat satu komen lagi yang dibuat oleh orang yang sama.. Kita memandang serius tentang perkara ini. Sekurang-kurangnya bila ada aduan dibuat.Pihak Polis melalui Jenayah Komersilnya dan juga pihak Suruhanjaya Komunikasi akan menyiasat perkara ini. Jangan sewenang-wenangnya menggunakan blog dengan nama orang lain..... Tak baik dan tak berani namanya tu.....

2 comments:

Anonymous said...

Dear Emy;

I had read this article in Sinar Harapan. I think the reason why someone tried to clone Ali Rustam's blog is because he does not allow people to leave any comments on his blog. Maybe he can't accept other people's view, which for me as a politician he should be able to do so.

He is a man with no calibre, and the time will come when Ali Rustam will follow Khir Toyo's fate..Send my regard to him..

emy said...

Tq carebear,

U can actually give ur comment to Dtk seri tru his blog at
www. mohdalisrustam.com . I'm sure he will answer every and single question ask by the bloggers.


tq emy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...