Monday, June 23, 2008

LAPTOP BUAT HAL Daa.....

Assalamualaikum...
Skarang ni saya tengah menaip kat sebuagh cyber cafe di Melaka. Sementara nak menunggu laptop saya dibetulkan oleh technician. Lama dah x dapat nak tulis dalam blog ni.... 3 hari kira lamalah tu.... ntah apa saya godam dia punya setting terus x boleh nak connect...
Jam 12tghri kejap lagi ni, nak bertolak ke LCCT. Saya akan ke Tawau, Sabah jam 3pm ni. Ada urusan kerja.Di bawah Yayasan Melaka... nak tengok Ladang Kelapa Sawit di sana. Esok YAB Ketua Menteri Melaka akan turun ke sana. Jadi saya akan postkan gambar ke dalam blog ni....asap. Itu yang nak kena betulkan juga laptop hari ni...jadi bolehlah saya buat kerja di sana juga...
Oklah.... tak boleh tulis lala-lama..c u guys later... wsalam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...