Tuesday, July 8, 2008

BENGKEL TEKNIK MENJAWAB SOALAN UPSR 2008 OLEH BIRO PENDIDIKAN PUTERI BHGN MASJID TANAH.

Tahniah saya ingin ucapkan khusus kepada Pengerusi Biro Pendidikan Puteri UMNO Bahagian Masjid Tanah iaitu Pn Suaida Shahardin. Tidak lupa juga kepada seluruh ajk beliau yang telah bertungku lumus membantu bagi memastikan Bengkel Teknik Menjawab Soalan UPSR 2008 ini berjalan lancar.Walaupun masa yang saya berikan kepada Suaida hanya 3 minggu, dan di dalam blog ini juga telah saya paparkan sedikit masa dahulu kejayaan Puteri Kota Melaka dalam Bengkel UPSR-nya..Alhamdullilah.. program kami ini juga telah berjalan dengan baik..

Kami hanya menyediakan sebanyak 78 tempat bagi seluruh peserta UPSR dalam Parlimen Masjid Tanah. Walaubagaimanapun, peserta yang hadir adalah seramai 85 orang..
Bengkel selama 2 hari 1 malam itu telah berjaya mencapai matlamatnya. Ini adalah kerana ianya telah dikendalikan oleh penceramah serta guru-guru Pakar dan antara guru yang terbaik dalam negeri Melaka. Hmm...apa lagi adik-adik...
ilmu da diberi, cuma perlu diamalkan.. kalau tidak diamalkan..sia-sia namanya..

Majlis penutup telah disempurnakan oleh YB Ahli Parlimen MAsjid Tanah merangkap Ketua UMNO Bahagian iaitu YB Datuk wira Abu Seman b.Yusop. Saya mewakili sahabat-sahabat Puteri UMNO Bahagian juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada seluruh ibu bapa, guru, AJK Puteri UMNO Bahagian, AJK UMNO Bahagian dan kawan-kawan kami yang telah banyak memberi sokongan kepada Puteri UMNO Bahagian..
Tidak lupa juga pada pihak JASA Melaka dan juga Paelimen Masjid Tanah.

harapan saya semoga adk-adik akmi ini akan mencapai kejayaan dalam UPSR 2008 dan kita akan aturkan program susulan selepas ini..

All The Best!!

5 comments:

Hasbullah Pit said...

Komen saya di sini

Eter said...

Assalamualaikum..Bos & kawan2 Pu3 di M.Tanah, kite nk minta-maaf sbb tk dpt dtg prog. pendidikn korang.sbg Pengerusi Biro Pendidikn Pu3 N.Melaka,kite rasa b'bangga dgn prog.pendidikan yg korang adakn.kite tk dpt dtg sbb ank sedara kite berumur 12thn meninggal dunia pd pg tu krn sakit leukimia.Al-Fatihah..

Issandra Alissa said...

salam....emy dan kawan2..saya ucap tahniah atas kejayaan dan kelancaran program ini......anggaplah komen dan kritikan yg diterima sebagai satu cabaran untuk awak dan rakan teruskan perjuangan. Yang penting niat kita ikhlas untuk membantu (bukan hanya tau cakap je...keje habuk pun takda) sekurang-kurangnya emy dan rakan2 telah berusaha kearah kebaikan. Sekarang ni lebih ramai org yg hanya tau komen dan kritik tapi apa yg dia telah buat untuk membantu bangsa dan agama. Apa yang dia tahu hanya memecah belahkan masyarakat. Ingatlah buat baik tetap dibalas kebaikan. Yg jahat ...tuhan akan balas tunai.

dibcomel said...

pu3 bhgn masjid tanah buat prog untuk kebajikan semua. kali ni kami pilih pelajar upsr supaya diorang dapat jawab dengan baik dan cemerlang. bukan sebab nak tampal kecacatan pada kementerian pendidikan. kementerian pddkn memg dah cukup baik dah. tapi kami tambah lg supaya adik2 yg kami pilih ni menjadi pelajar yng de best.kalau org lain asyik nak cari salah orag lain, tp kami pu3 x suka lagu tu. kami suka buat prog dari duk mengata org. apa yang penting prog yang kami anjurkan telah menjadi pilihan sbb bertujuan baik. sampai ada mak ayah yang merayu untuk masukkan anak depa kat prog kami ni. secara keseluruhannya prog kami bukan menampal kekurangan kementerian pendidikan tetapi menambah kebaikan yag dah ada supaya jd lebih baik, menghasilkan yg lebih hebat....

Anonymous said...

salam...tahniah di ucapkan kepada k.emi..saya dengar cerita program yang di anjurkan oleh k.emi mendapat sambutan yg hangat..tahniah sekali lagi saya ucapakan..ni lah contoh yg baik sebagai seorg pemimpin...tak mcm yg lain heboh nak bertanding je...ape pn saya tetap menyokong k.emi wlupun hny dpt perhatikan dari jauh jer..tahniah kak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...