Saturday, December 3, 2011

HADIAH IBU PANTANG

22nd day....: yeayyyyy....


Hari ni dah 3hb Disember, 2011..hari Sabtu..LAst day of perhimpunan Agung UMNO. Mak pagi lagi dah gerak ke KL. naik bas ramai-ramai..amboi...rombongan cikkiah...seronok betul mak, ..yelah patutnya dia pegi masa 30hb hari tu, tapi disebabkan oleh aku (konon nak g sangat ke PAU PU3)..dia mengalah untuk tak pegi.. haha last-lst aku tak jadi pegi... 

Pagi before mandikan si tenit.., aku dah mandi dululah...hihihih..owh..HAri ni aku bersemangat sungguh..sebabnya hari ni ku kan mula pakai bengkung.. hmm aku kan C-Sect masa lahirkan Hasif hari tu.Maknanya ini kali yang ke 4 dah potong pewoot ni haa...(ngeri ke....tak ngerikan..) and aku pun tak ikat lagi..(hamboiii...ada hati lagi nak tambah!!!) The More The Merrier!!

Semalam aku dapat my waist nipper dari  Dib, aku punya ada tapi ntah mana ntah selit..so i have to get a new one..nasib baiklah si dib ni nak jugak melayan aku sampai ke pukul 2pagi..hahahaa... the best part is that, dia bukan datang bawak waist nipper untuk aku jek, tapi bawak hadiah untuk aku jugak....uishhhhhhh...i loikeeeee!!lagi bertambah teruja aku nak menguruskan badan macam ni. apa dia bagi ek..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
tadaaaaa..................


haa...ini namanya Lacto lite... nanti apa fungsi dia aku akan cerita kan nanti. Dapat je hadiah ni semlam aku terus minum 1 sachet...hahh (x menyempat...). Jadi pagi tadi aku makan lagi 1 sachet dan menyarungkan Bengkung Premium Beautiful kat badan aku..Kena pakai 8 jam... ini semangat nak kurus ni...mesti buat betul2.. Timo Kasih lah Dib, semoga apa yang aku buat hari ini akan mendatangkan hasil yang berbaloi2...
aku nak hasilnya macam kak ana huhhuhuu. Doakan aku berjaya...ahaks. aku akan amik gambar before and after ...nanti wa share kat sinilah..

inilah rupanya premium beautiful tu.. credit to haidoctorhafiz.blogspot.com

oklah..jumpa lagi  nanti esok....


















2 comments:

Dib said...

Gud lak ya my pren! I believe u can do it! From.....kg to 55kg! Go go go amy! Yessss!!!

artakus said...

HAHAHA......uiksss.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...