Thursday, December 15, 2011

ni laa sikap manusia.. ( aku manusia biasa daaa...)

Bosan Giler la beb..........



  • time orang bagi cuti...nak keje...
  • time orang bagi keje..heboh nak cuti...
  • isk isk..bukan tak bersyukur..syukur sangat2 dapat rehat kat rumah dengan anak2 n family...
  • tapi..., (eh..takde tapi-tapi aaa).
  • Ingat dulu.. masa aku dalam pantang si Hafiy (anak aku no-3) ...nak tau hari ke 12 aku adah bawak kereta dan pergio rasmikan Kejohanan Futsal Puteri UMNO bahagian MAsjid TAnah.. (hilang akal ko time tu... ontahlah..hahaha). Giler punya berani....(sampai hari ni aku takjub dengan kehebatan aku melanggar pantang dalam hari ke 12 tu..siap buat kick off tu.... ceh....!!!
  • Nasib baik mak tak tau....(ngeh..ngeh..ngeh..)
  • Tapi pantang kali ni...., sampai saat aku menaip ni...aku belum pernah pegang stereng kereta, jauh sekali nak bawak kereta... tak berani pulak kali ni...(disiplin taw...)


oklah ..aku saja jek nak membebel pasan bosan..tapi rasa mcm orang tak reti bersyukur pulak kan...

ok ok.... aku akan enjoy setiap detik dan saat yang ada ini..untuk aku lalui dengan penuh tabah, kesabaran dan kegumbiraan laa (weii aku cakap dengan penuh keikhlasan laaa...)

Bak kata cik Hubbyku.."time orang suruh awak rehat, rehatlah bebetul.." lepas ni dah keje takde masa pulak nak rehat..nanti awak jugak yang komplen.."

IyORlah..... ku dengar katamu wahai cik HUbby... <3...







1 comment:

Blog 1 Malaysia said...

transformasi besar UMNO

(( Peringatan Terakhir )) - Saya Mahu Menang Tanpa Tanding

-------

"Kehancuran Generasi Baru - Bala besar untuk BN"


PRU Ke-13 - Mohon ramai Adun Dan MP BN 'Mati'

Media BN Media Porno - Wartawan2 BN B.ODOH dan T.OLOL T.OLOL

Alat BN - Blogger-blogger BN hanya jadi Anjing..

'Lubuk Emas' Terengganu dikhianati - Generasi muda dan generasi baru Terengganu adalah generasi paling BO.DOH ( dalam BN ) ...

Penyalahgunaan kuasa, politik wang, akhbar porno, transformasi palsu, penghinaan akar umbi - UNDI BN UNDI HARAM

---------

>>> Saya mahu menang tanpa bertanding semua jawatan dalam parti dalam pemilihan UMNO 2012 <<<


* Saya akan bertanding Jawatan Presiden UMNO..

* Saya akan bertanding Jawatan Timbalan Presiden UMNO..

* Saya akan bertanding Jawatan Naib Presiden UMNO..

* Saya akan bertanding Jawatan MT..

* Saya akan bertanding Jawatan Ketua Pemuda UMNO Malaysia..

* Jawatan Ketua Wanita dan Ketua Puteri UMNO dibubarkan...




p/s: Saya mahu sapu bersih jawatan di atas... Siapa yang 'booking' jugak, 'pendek umur' dan mohon cepat 'mati' lepas PRU ke-13 ( termasuk yang bersubahat )..


p/s: Aku memang ahli UMNO tapi dah tak berminat dan tak hingin langsung nak berjuang utk UMNO, generasi muda mahupun generasi baru ( jangan perasan wahai pemimpin2 BN yang B.ODOH dan T.OLOL )..








--------

Wartawan2 BN Bo.doh, P.uki.mak,si.al, but.oh. b.abi. anjing..
( Anak2 ko pun P.ukimak, sial, anjing macam Ko )..

Pergi Mampus wartawan2 Porno BN..


Babi Betul!

Bodoh. Pukimak. Anak haram. sial. butoh. babi. anjing

Triple fuck atas dahi kau

Pantat mak kau la~

Butuh Pak Hang!

Pegi Mampos La Bodoh!

Bapak Ulamak , Anak Pukimak


Lu blah dr page gua skunk sblom kaki gua melekat kt muke lu~~

Terima kasih sangat2 korang memang terbaekk!! Terharu aku~ huhuhuhu

Lancau la lu

tidak semua mat rempit jahat!!saya sokong mat rempit

Saya suka berak sambil hisap rokok ~

MaSUk AIr Lah KOU

Sengal~

P.ukimak hang !

Pergi mampos lah kau s.ial

KO Pehal P.ukimak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...