Thursday, May 29, 2008

Selamat datang ke blog saya

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
hari ni saya bulatkan tekad untuk menulis kembali ke dalam blog saya, yang lama dulu saya tukar dan ambil mana yang perlu sahaja.nanti saya masukkan ke dalam blog ni. Bukan apa... a friend of mine dok bising... dah lama benau berhenti. Sebenarnya waktu saya menulis ni saya berada di hospital Putra, Melaka. Having treatment with my ashtma... hahha... dapat la merasa dok hospital Putra ni.. Kalau x asik lah datang sini melawat kawan2... At least ada masa untuk buat medical check up sekali...(yg mana kita ni lagi2 orang perempuan...kenalah jaga) dan ada masa juga untuk merehatkan diri..(tidak juga.. masih lagi menerima panggilan telefon dengan kerja2 pejabat, parti dan kawan2..)
Yup... hidup perlu diteruskan....... tidak kira apa juga keadaan..., tidak kira hebat mana dugaan. Kita perlu tabah..kan? sebab itu perlukan keluarga tersayang...dan juga kawan2...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...