Saturday, November 26, 2011

Pantang Bersalin

Eh..ni bukan gambar gua aaa.....hehe, hari ni dah 26hb.November, 2011. maknanya aku dah pantang hari ke 15. alhamdulillah....syukur sangat2...aku nampaknya dah sihat. Luka bersalin pun kali ni bukan nak cakap apa tapi cepat sangat kering..aku xdelah pakai barut yang macam ni..aku pakai yang lain..nanti aku cerite ek...:)
ihsan gambar:  www.gombaksetia.olx.com.my


kali ni berpantang, aku awal-awal dah beli set nona roguy... aku beli kat www.mysetbersalin.com tru kak rahimah... pergh..i tell u, tis product is superblah... esp minyak herbanika dia, aku keluar OT Room je, terus mak sapu minyak kat kaki, kat kepala then ikat rambut keetat2..lepas tu aku pengsan kepenatan..3 jam lepas tu baru terjaga tidur. Bau dia pun best. Lagi satu yang best akar herbanika.., simpan air dalam termops then masuk 1-2 uncang akar herbanika tu then minum sentiasa..mmg best rasa segar badan,...and lagi 1 yang aku suka is Phytonatal. macam jamu lah tapi xde bau pun, kira orait je masuk mulut...aku amik 2-4 biji bila susah nak menunaikan "Hajat" heheh.... lepas makan tu...kira steady lah..ahaks!!

yang ni pulak aku dapat hadiah dari Puteri UMNO Kota Melaka..ada mcm2 barang gamat..tapi ini antara yang aku suka sangat...sedap giler Pati Gamat dia. aku amik 2x pagi sekali malam sekali 1 sudu besar. anak aku yang 2 thn tu pun suka makan ni..pun steady jek masuk mulut...bila makan ni, rasa segar, luka aku pun cepat kering aku rasa sebab aku makan ni lah...

haaa..ni gel mandi , pon dapat hadiah sama cam yang atas...bau sedap and rasa halus je kulit bila bilas....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...