Saturday, May 15, 2010

SELAMAT HARI BELIA:-.."aku masih di sini?."

15hb Mei,2010: HARI BELIA

Sepatutnya saya berada di Putrajaya sekarang bersama-sama sahabat Belia di Booth gerakan belia 4(B). tapi kesihatan tidak mengizinkan terpaksalah saya duduk dan berehat sahaja di rumah pagi ini.Ini semua gara-gara terkena hujan lebat jam 2.00 pagi tadi.yang penting semangat, jiwa raga dan karisma Belia tetap bersama saya. Tak kira di mana jua saya berada... Cuma rasa macam eiii geram dan iri hati jugak lah tidak dapat merasai kemeriahan Hari Belia yang julung-julung kali disambut macam karnival.Itu semua hasil cetuusan idea YB Menteri belia & Sukan. Dengar khabar dari cctv dan radio bergerak saya yang melaporkan dari sana:- suasana amat meriah....Tahniah juga buat YB Menteri dan semua mereka yang telah bertungkus-lumus menjayakan hari Belia ini.

Haa..tengoklah sahabat-sasahabat saya dari pempinan tertinggi 4B Malaysia...dengan Mikrolite yang didatangkan khas dari melaka.

Kepada semua Belia...saya ucapkan selamat hari Belia.. Marilah kita fikirkan sejenak, apakah sumbangan yang telah kita berikan kepada Agama,Bangsa dan Negara selama kita bergelaR Belia ini?

2 comments:

Look87 said...

blogwalking, nice to meet your blog, it is a great n good blog...
please visit me and follow me...
thank you...
and friend greeting

Insan said...

salam ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...