Saturday, May 29, 2010

KAMI PUTERI UMNO MELAKA JUGA BANTAH JUDI BOLA!!!

Salam ,

Saya telah mengadakan Mesyuarat Puteri Umno Negeri Melaka pada 14/5/2010 (ermmm lebih kurang 2 minggu lepas) dan UNTUK MAKLUMAN..hr tuh dah pun kami putuskan sebulat suara yang KAMI JUGA BANTAH JUDI BOLA!!!..

Ahli jawatankuasa saya juga telah turut serta dan bersesama mengeluarkan pendapat mereka sendiri tentang isu JUDI BOLA ini. Alhamdulillah, Pengerusi Biro Agama kami "HJH SURAYA" juga hadir dan turut memberikan pandangan.. PERCAYALAH, banyak masalah yang akan lahir dan kerja kita juga akan bertambah PAYAH mendapatkan sokongan dan kepercayaan rakyat... Ini bukan soal untuk mencari populariti @ siapa yang ingin menjadi jaguh,TAPI INI SOAL AGAMA.. yang tidak boleh kita tolak ansur...

JADI KAMI MENGGESA KEPADA PIHAK KERAJAAN MENARIK BALIK KELULUSAN LESEN JUDI BOLA ITU!! itu!!!!

MES:
teringat saat-saat BN tewas di PRK PArlimen Permatang Pauh..
pengalaman itu sungguh mengerikan saya... sampai hari ini saya terbayang-bayang wajah2 PRK P.P dan saya amat memahami perasaan jentera BN termasuk jentera Puteri saya amat takut dengan insiden,perangai2 GILA dan GANAS pihak pembangkang termasuklah rakyat yang tidak berdosa yang TERMAKAN dengan FITNAH pihak PEMBANGKANG...
teringat juga Dalam perjalanan saya pulang dari Permatang Pauh... hati kecil saya berkata..." lepas ni apa nak jadi..jadilah..aku akan akan cakap apa saja yang aku rasakan benar.......insyaallah

2 comments:

Unknown said...

sbgai orang islam tiada siapa yg mahukan judi, tapi siapakah orang melayu utk mmpersoalkan prkara ini 60% orang melayu 20% keadilan,20% pas tinggal 20% umno, keadilan dan pas telah pun brsama dgn dap dan dap sememangnya menolak islam so what???
bye..bye

Anonymous said...

salam...kak,sy Ain..student dr UUM..sy nk tnye akk beberapa question akk...kmi siswa/i UUM ingin mengadakan program di sekolah henry gurney.sy berasal drpd negeri melaka,mcm mne kte nk apply permohonan/sumbangan drpd kerajaan negeri@ket.menteri mlk kak?n sy nak invite Dato Wira as a VIP utk berikan serba sedikit mengenai sekolah harapan yang telah ditubuhkan di mlk...nie no fon sy akk,,0194525471...sebarang maklumat mengenai ppr work dan surat jemputan saya akn mklum n faks pd pihak akk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...