Tuesday, May 25, 2010

MUSIM TENGAH LAKU..........

saya nak share dengan sahabat semua yang sejak 2,3 menjak ni....perniagaan apa yang paling laris rasanya kedai kek antara jawapannya. Mana taknya, lepas hari ibu, Hari Guru.. Lepas ni pulak nak sambut hari Bapa pulak kan?...dah la sekarang musim mesyuarat cawangan..jadi ramai yang ambil kesempatan menempah kek untuk menyambut Hari IBU di setiap cawangan....

Tapi pengalaman saya membeli kek untuk sahabat, dan apa juga keraian yang nak disambut...masalah yang timbu selalunya dari segi design yang tak semenggah...rasa yang ntah apa-apa... n beratnya yang tidak mencapai kehendak kita. tapi harga...masyaallah..

Saya pun ada juga teman2 yang buat kek hanya dari rumah dan mempunyai blog untuk memasarkan kek mereka..dan hasilnya..phuh!!! HEBAT!!benar2 hebat lah, jadi di tengah2keheningan pagi ni...saya nak promote sahabat blog saya yang baru saja sudi untuk membuat kek choc.moist dan kek cawan untuk saya walaupun masa dah suntuk dan beliau sedang bercuti..... (TQ Hawa...TQVM...)really appct it very much ..

Tengoklah kek dia.....






Nak tau macamana nak order? hmmm...jom ke http://www.pertmuffins.blogspot.com
blog owner: Cik Hawa....

2 comments:

june said...

kek menarik... ;) btul lah kak emi, june beli kek jer da separuh budget prog..haha ;)

PertMuffin said...

salam pn.emmy..
baru perasan post nih..
wah! terharu sangat.
tQ so much ya emmy.. i'm really appreciated it :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...