Thursday, May 20, 2010

HI TEA BERSAMA YAB KETUA MENTERI MELAKA DENGAN NGO & PROFESSIONAL MUDA -anjuran Biro Ngo & Professional Muda Puteri UMNO Negeri Melaka.



Salam, petang ni jom bersama dengan Puteri UMNO Melaka melalui Biro NGO & Professional Puteri UMNO Melaka...ke Majlis Hi Tea dengan YAB Ketua Menteri Melaka dengan professional muda dan NGO, khabarnya ramai doktor, peguam, I.T (programmer), pensyarah, arkitek dan sebagainya...alhamdulillah..

tarikh: 20hb Mei, 2010
tempat: Botanikal Cafe, Ayer Keroh
Jam: 4.30pm..
(tempat sembahyang disediakan)


Semoga, majlis perjumpaan dan dialog ini akan dapat membuahkan hasil yang positif tentang apa jua yang ingin kita lakukan bersama demi membangunkan AGAMA, BANGSA dan NEGARA...
Sedikit sebanyak, ada juga peranan@ sumbangan yang dapat kita sumbangkan walaupun idea yang kecil tetapi bernas, yang boleh digunapakai bagi memacu pembangunan dan ekonomi negara serta melahirkan rakyat negeri MELAKA yang berkualiti... insyaallah..

2 comments:

Wake UP! said...

Sayap Puteri UMNO telah diilhamkan oleh YAB Tun Dr Mahathir Mohamad.

Oleh itu, Puteri UMNO harus lebih proaktif dan menjadi penyumbang kepada parti.

Lebih proaktif dalam memberi penerangan dan pendedahan kepada rakyat tentang siapa PKR sebenarnya.

Jangan hanya terlibat dalam NGO.

PKR=Illmuninati.

emy said...

Tq wake up, utk pengetahuan anda biro NGO dan professional muda ini baru sahja ditubuhkan. Alhamdulillah, prog kami ini berjaya dihadiri oleh golongan yang selama ini agak jauh dr kerajaan BN.mereka hanya hidup dalam dunia mereka.kalau adapun, bil mereka yg bersama boleh dikira. Bak kata org dulu2... Kalau nak pinang anak dara kena ambik hati emaknya dulu... Maka inilah pendekatan yg sdg kami lakukan..
Kalau kita terus mengkritik secara terbuka.. Mereka bukan sahaja tidak akan bersama dgn kita malah mereka akan lebih menyampah dengan kita dan tidak mahu langsung bersama kita (nauzubillah). Saya kira pendekatan yg bijak ialah cara terbaik utk memenangi hadi anak muda kita pda hari ini...
Maaf kalau tersilap n terkasar bahasa..ini cuma pandangan emy shaja..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...