Thursday, May 13, 2010

64 tahun: UMNO masih dan tetap di hati kami.....

11hb Mei:-
SELAMAT HARI ULANGTAHUN UMNO yang ke 64thn..
Di pagi ulangtahun ini aku di pejabat menyelesaikan kerja-kerja yang belum selesai memandangkan semalam aku cuti. Kemudian sempat lah jugak aku mengikuti penilaian 5S. Nampaknya Cik Hajah begitu bersemangat menunjukkan kepada pihak penilian sistem 5S yang dilaksanakan oleh pejabat kami. Pagi ni jugak aku dan Lin(ajk Pu3 Neg) berbincang tentang program biro yang Lin ketuai: NGO & Professional Muda dan sempat jugak aku bersembang dengan kak faizah (naib ketua Puteri Umno Negeri) tentang program pendidikan untuk kami buat di Bahagian-bahagian....
habis sahaja perbincangan, aku terus ke Kuala Lumpur untuk majlis sambutan hari ulangtahun UMNO. Sebelum 3pm aku dah sampai PWTC. Kenapa awal sangat?...hmmm mestilah bersemangat... memandangkan aku tak dapat turut serta masa majlis tu nanti.
Tapi aku sempat juga turun dari Pejabat Puteri ke Foyer bersama-sama dengan YB Datuk Rosnah , Ketua Puteri Malaysia turun ke majlis pelepasan Konvoi Big Bikers oleh Timbalan Presiden UMNO.haa..Ini gambar Tun M yang baru tiba di luar PWTC bagi majlis sambutan tu.


Lepas tu aku terpaksa bergegas pulang ke Masjid Tanah memandangkan Pu3 Dun Ayer Limau, Bahagian masjid Tanah mengadakan mesyuarat penyelarasan dan majlis sambutan Ulantahun UMNO juga di Japerun Dun Ayer Limau.hmm...tahniah aku ucapkan pada Asmah selaku Penyelaras Dun Ayer Limau yang baru menggantikan Suzana yang agak terikat pada komitmen keluarga dan kerja.Asmah walaupun kurang seminggu dilantik sebagai penyelaras baru tapi telah berjaya mengaturkan majlis pertemuan dan mesyuarat serta majlis sambutan Ulangtahun UMNO. Kepada Suzana aku nak merakamkan ribuan terima kasih dan penghargaan PU3 Bahagian kpda dia sbb telah menjaga Dun Ayer Limau selama ini. terima kasih Suzana ye,Yang penting....kita tetap sama-sama bekerja demi agama Bangsa dan Negara!


Ni selepas mesyuarat PU3 Dun....walaupun kek kecil je, yang penting ingatan dan komitmen PU3 Dun untuk sama-sama kerja kuat dan berusaha berubah ke arah menjadi yang terbaik agar Parti Keramat ini akan terus dapat dicintai dan diterima kembali oleh anak muda di Parlimen Masjid Tanah ini...insyaallah..amin.....

kek yang Asmah beli....terima kasih as....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...