Tuesday, February 19, 2013

MARCH SURPRISE...



SALAM ..

LAMANYA TAK JUMPAA..... update2 aje terus lambang dacing ni kan.... harusss lah kan.

Ahamdulillah..hari ni dah pun hari ke 19 dalam bulan Feb..

Tak lama dah lagi kita nak tempuh bulan Mac pulak.

Makin Hari makin sibuk...

almaklumlah nak raya kan...

BAnyak yang saya nak share....sebab terlalu banyak perkara yang berlaku.

Baik manis dan juga pahit...

Apapun, saya tau dan saya harap kita semua akan teruskan kehidupan kita ini dengan penuh sifat sabar dan bersangka baik serta positif,insyaallah..diberkati walau apapun yg berlaku

. amin.

Jumpa lagi nanti.



3 comments:

Anonymous said...

bila baca profil you, rumusan nya ialah orang macam you ni kalau belah dada dengan kapak akan nampak bendera umno ...

Noorhazieyantie Arshad said...

Salam...saudari sy berminat utk daftar puteri sya duduk di paya rumput..tapi tidak tau bgaimana utk hbungi pergerakan.

Nur Siti Fatimah Azman said...

Salam kak emy im one of puteri member...we support u to infinity

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...