Monday, November 8, 2010

kalau macam tu, bukan anak jantanlah!!!!!!

Pagi tadi berbagai mesej yang saya terima berkenaan dengan Zaid yang telah ,menarik handbrek sebelum berakhirnya pemilihan parti bagi jawatan Timbalan Presiden. Antara calon lain yang turut sama mengintai peluang tIMBALAN Presiden ialah Sdra Azmin Ali. (haaaa mesti dia tengah tersenyum besar dan sedang berangan-anagan nak meraikan sambutan beliau bakal ditabalkan Timbalan Presiden PKR yang baru.

agak2 apa kata gambar ni ek?

(gambar ni pun macam bagus je...macam tau-tau je aku nak tarik diri dari bertanding jawatan no.2...dan aku nak letakk kesemua jawatan yang aku ada dalam parti!!!!.)






katanya dalam blognya http://www.zaiduntukrakyat.com/ ( beliau salah catur...ermm baru nak rasa ke...)

“Saya ditawarkan untuk bergabung dengan parti ini di bawah kepercayaan bahawa saya boleh mempromosikan politik progresif, memelihara dan mengembangkan nilai-nilai politik berprinsip dan budaya yang saya anggap penting bagi perkembangan demokrasi dan tata pemerintahan yang baik di negara ini."

mes: ntah la zaid...
aku tak boleh nak komen banyak-banyak..kalau betul nak jadi pendekar dengan meninggalkan UMNO dan berjuang dalam PKR utk apa jua tujuan yang baik..seperti mana yang beliau nak...pada saya, beliau patut lakukan dulu dalam UMNO. tapi elok jugalah beliau meninggalkan UMNO. tidak sampai berapa lama bersama dengan PKR , kini merajuk pula dengan PKR .(mungkin x boleh nak meninggalkan PKR nanti oang kata asyik macam brahim Ali.lompat sana, lompat sini ,tinggal sana, tinggal sini..walaupun dalam hati sapa yang tau..kan?.hmmm adalah tu, ,.mungkin ada perancangan yang terdekat...kita tgk sajalah!!!

Treingat kata favourite kak aza, kalau takut dilambung ombak, jangan berumah di tepi pantai...kalau takut pada cabaran, jangan digelar diri pejuang....). Dengan sabotaj, karenah yang berlaku dan permainan kotor yang dimainkan oleh pihak tertentu yang mempunyai kepentingan poiltik di dalam PKR, Zaid kini menjadi mangsanya...hahahahahaha......sabau je lah nyah.......(kacau betul... kita baru je nak tengok kerancakan zaid dan kelantangan zaid dalam usaha untuk membetul kan PKR yang tak berapa betul tu....) ..kacau betullah..
itu macam bukan anak jantanlah!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...