Friday, January 15, 2010

LaTIHAN MODUL PENGURUSAN PRESTASI DALAM APLIKASI HRMIS

Salam...
Pagi ni saya bertugas ni pejabat..tiba-tiba masni datang minta saya untuk hadir ke sesi latihan Aplikasi HRMIS.sepatutnya bukan saya pun kena hadir, tetapi bila pegawai yang ditugaskan untuk hadir tiada, maka terpaksalah saya gantikan...
Saya pun bukannya tau pun apa menda Aplikasi HRMIS tu, jadi saya pun pergi la ..
bila dah masuk kelas, baru saya tua HRMIS ni pun boleh digunakan untuk membuat pengurusan Prstasi Sasaran Kerja TAhunan... kalau dulu kita buat secara manual.. melalui borang hijau..
sekarang ni senang sahaja, kita buat secara online...
cepat dan pantas...

Hadir bersama saya MAsni dan Syueeb...wakil dari Pejabat Ketua Menteri..nasib baiklah saya dapat belajar hari ni...yelah njak isi borang cuti pun kena guna HRMIS..
oklah nnt kita belajar lagilah

3 comments:

10 BUDAK HITAM said...

Assalamualaikum Tuan/Puan,

Blog 10 SI BUDAK HITAM diwujudkan atas dasar sayangkan KERAJAAN BARISAN NASIONAL amnya dan KERAJAAN UMNO khususnya, terutamanya di NEGERI TERCINTA INI, PERAK DARUL RIDZUAN. Kami juga dalam usaha untuk menggabungkan kesemua bloggers di Perak ini selari dengan saranan Menteri Besar Perak untuk melihat semua Bloggers bersatu dalam menyebarkan maklumat dan fakta yang sebenarnya.

Atas dasar perjuangan untuk menepis segala tohmahan dan memayungi serangan Pakatan Rakyat,10 SI BUDAK HITAM yakin dengan satupadu dan bantu-membantu antara semua bloggers UMNO di Malaysia ini agar dapat sama-sama kita bersepakat dalam memberikan informasi berkaitan politik Perak ini.

Dalam kita bersama-sama menongkah arus dan memperjuangkan setiap idea dan pendekatan ke arah kemakmuran dan keamanan sejagat,kami mohon jasa baik tuan/puan untuk letakkan blog kami,

http://10sibudakhitam.blogspot.com/

dalam blog list tuan/puan.Blog tuan/puan juga telah kami masukkan dalam list kami agar kita dapat sama-sama berkongsi informasi dalam memartabatkan agama dan bangsa tercinta.

Menjadi FOLLOWERS di Blog 10SBH di http://10sibudakhitam.blogspot.com, kami dahului dengan ucapan terima kasih.

Salam ukhwah dari 10 Si Budak Hitam..Assalamualaikum.

Yayasan Ilmu said...

Assalamualaikum, apa khabar orang kampung> Insya Allah baik. Bagimana dgn bapa dan mak, mudah2an sihat selalu. Tak sangka dah dapat 3 cahaya mata, agaknya berapa cucu mak dan abah sekarang?
Nampaknya bergiat dalam politik macam abah juga ya. Janganlah utamakan sangat career politik, nanti bahaya kehidupan akhirat. Kalau ada masa lapang jengoklam kami di yayasan-ilmu.blogsot.com mungkin dapat panduan ketenangan jiwa dalam menungkah kehidupan dunia dgn 1001 karenah manusia.

Unknown said...

Suka dicadangkan pihak UMNO menghubungi En Saiful 013-365 5715 bagi mengadakan suatu program ceramah tertutup bertajuk BANGSA MELAYU MENGIKUT ULAMA AHLU SUNNAH WAL JAMAAH. Kumpulan ini terdiri daripada anak-anak murid tok guru pondok yang giat berdakwah secara sukarela menyedarkan masyarakat tentang kekufuran PAS dari segi aqidah. Mereka tidak mengharapkan sebarang bayaran dan apa yang dilakukan ialah bersifat fisabilillah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...