Monday, January 12, 2009

SALAM DARI KUALA TERENGGANU

Salama buat semua,
rasanya macam dah lama tak menaip di blog ni....
biasalah...kalau rajin, rajin sekali. Tetapi kalau dah lama tidak menulis, mak oii.. punyalah payah nak dapat aura mula menulis dalam blog ni..
alhamdulillah, malam ni sementara nak menunggu mesyuarat Jentera di Bilik Gerakan Melaka. Sempat saya melihat blog...
nanti apa2 saya akan "Update" dalam blog ini k....

wassalam.....selamat berjuang...

7 comments:

Laxmana said...

salam..masih lagi nak bertunggu dan bertangga dgn umno ni?parti rasuah,pemimpin belagak..x gentleman..guna media guna jentera kerajaan..malu amy..malu..melaka menunggu masa untuk tumbang..percayalah..Insya Allah..

Anonymous said...

Salam...kak emy...kekalahan BN di terengganu harus kita renungi...cubalah baca artikel di Utusan Malaysia pada 20/01/2009...betulkah apa yang dikatakan...kalau betul kita sebagai Puteri perlu perbetulkannya semula misi dan visi kewujudan Puteri....janganlah pemimpin Puteri pun terikut - ikut dengan pemimpin UMNO yang lain...bertanding sebagai Exco Puteri juga kita perlu ada matlamat bukannya sekadar untuk popular dan mengejar pangkat.

Laxmana said...

umno rasuah?umno dan rasuah? Johari kena cekup? Rasuah?Kadir daud tunggu masa? YA ALLAH..amy..bukak mata luas2..apa lagi erti perjuangan UMNO jika duit adalah segala-galanya..belajar tinggi2 tapi jadi perasuah...YA TUHAN...taubat amy..taubat..jangan subahat..sian anak-anak...

Pink Ants said...

Emi...pedulikan apa orang kata,yang penting Allah tahu apa perjuangan kita.Kalau nak bercakap tentang rasuah,bukan dalam umno je ada,itupun,bukan semua yang buat.hanya segelintir.DAP,PAS,PKR pun ada juga rasuah....takkanlah belanja anak buah pun kira rasuah?Kalau bagi anak gula-gula supaya dia berhenti menangis,adakah dikira rasuah juga?

Laxmana said...

apalah merape..si merah jambu ni..jauh pulak menyimpang..baiknya, jauhkan diri dari bersekongkol dgn si perasuah. berapa ramai perasuah yang ada dalam senarai calon untuk pemilihan? anda semua tahukan? tanpa wang siapalah umno? Ya..Tuhan..UMNO semakin menjijikkan...pemimpin umno yang terberak terkencing..ahli umno taraf macai ni yang kena cebokkan..UMNO sudah semakin jauh tersasar..rakyat jatuh no. berapa ntah..keutamaan projek dan duit! UMNO perlukan reformasi total..bersihkan umno dari pemimpin haloba..ramai pemimpin muda umno yg lebih berwibawa.cuma mereka x akan diberi peluang kerana mereka x ada wang!!!!mahu undi, duit kasi..inilah pegangai umno yg cukup terkutuk. PAS DAP PKR mahukan umno berubah dan bersih.itu saja..susah ke? ketua puteri umno melaka cuma tahu demo pasal babi dan retorik ttg keadilan sejagat..tp..penakut utk menyanggah kemungkaran yg melata di dalam parti..betul tak? keluarlah..dari umno jika mereka masih belum mahu berubah..jangan campakkan diri dalam kebinasaan!!!

Ahmad Saabun said...

TA Rithaudden minta puteri dibubarkan krn menjadi punca politik wang. Tak kan berdiam diri sahaja/ Baca posting dalam blog saya. Salam

Laxmana said...

Bubarkan puteri..rasuah sudah menjadi barah dalam umno..jangan biarkan ia menular ke tempat lain..bubarkan puteri putera kalau boleh umno sekali..bubarkan..kita bakar..bakar..bakar..ha ha ha..(ayat saleh kamil )Umno kotor..kotor..jijik..malu siapa jadi ahli umno dan kepak2nya yang lain..malu..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...