Tuesday, June 10, 2008

TETUAN ERMIEY NIZAM & HO


This is my signage yang baru dekat my legal firm....kira oklah tuh, my partner yang pilih....
walaupun dah tak aktif lagi beramal sebagai Pengamal Undang-undang, tapi saya ada juga jenguk mereka di sana sekali sekala..
Saya ada 3 org rakan kongsi. kesemuanya lelaki. Dua darinya adalah sahabat saya sewaktu di UKM dahulu. Sdra. Mohd Khairul Nizam a.k.a "brut" and Sdra.Sharizal Kusin a.k.a "kidin"...haa..diorang nilah rakan sekelas.Kami membesar bersama selama 6 tahun... hahah...Kidin jaga branch kami di Johor. Desmod Ho Chee Cheong a.k.a "des", pulak rakan kongsi saya di Melaka dan sangat arif berkenaan hal-hal litigasi dan mahkamah... Nizam pulak banyak jaga hal "conveyancing" dan "corporate matter" mereka berdualah yang buat...
Saya ingat nak cadangkan pada sahabat saya ni agar kita masuk juga sebagai Peguam Pembela Negeri Melaka. Sekarang ni baru ada 7 Firma guaman yang membantu BArisan Nasional Negeri Melaka. Firma "ENHO"@ "Ermiey Nizam & Ho" belum lagi dalam senarai.. apa salahnya dapat meberikan perkhidmatan kepada mereka yang benar2 memerlukan tetapi tidak berkemampuan... saya rasa sahabat saya pun tidak akan menolak perkara yang baik ni..... "Bila lagi kalau bukan sekarang... Siapa lagi kalau bukan kita!"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...