Sunday, February 22, 2009

PROGRAM PUTERI MEYUSUR AKAR DAN GOTONG ROYONG PUTERI DUN KUALA LINGGI.





Semalam 21/2/09 bertempat di Balairaya Kg.Permatang Kuala Linggi Puteri Dun Kuala Linggi telah mengadakan program Gotong Royong dan menyusur Akar. Tahniah saya ucapkan kepada Along selaku penyelaras Dun serta semua ketua Puteri Cwgn dan ahli puteri dalam Dun Kuala Linggi di atas smangat dan juga komitmen yang ditunjukkan oleh mereka. Ini adalah program Menyusur akar yang pertama di dalam Bahagian Masjid Tanah.Sebanyak 3 penerima sumbangan kebajikan iaitu ibu tunggal, anak yatim dan juga orang kurang upaya.Insyaallah Selepas ini kita akan menyusul dengan Dun lain.

Terima kasih juga saya ucapkan kepada Naib Ketua Puteri Bahagian saya iaitu kak Marina yang telah mewakili saya ke program tersebut.Saya tidak dapat hadir kerana ada meyuarat Dun Ayer Limau yang perlu saya hadiri. Tidak lupa juga terima kasih juga kepada semua yang terlibat dan YB Ismail Othman Adun Kuala Linggi yang juga merupakan Bendahari UMNO Bahagian MAsjid Tanah yang telah meluangkan masa bersama dengan Puteri MAsjid Tanah.

1 comment:

Admin said...

Peluang perniagaan bagi puteri UMNO untuk menjadi pengedar beauty produk dan health produk. Anda boleh Emai kami untuk keterangan lanjut Admin @enkaybeau.com layari laman web kami http://www.enkaybeau.wordpress.com atau http://www.enkaybeau.com (laman ra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...